אנחנו נוהגים
להשתפר
בשבילכם

אגרת אישית
להורי תלמידי
ההסעות בבנימין

הורים יקרים שלום וברכה,

תחום הסעות התלמידים נמצא בראש סדר העדיפויות של החברה לפיתוח והמועצה, מתוך הבנה והחלטה כי הסוגיה דורשת שיפור משמעותי. בהכוונת הנהלת החברה והנהלת המועצה נדרשנו למהלך שיפור עמוק ואנו נמצאים בעיצומו.

אנחנו שמחים לעדכן אתכם כי בחודשים האחרונים התחלנו בתהליך שירות מקצועי שיקדם רפורמה של ממש בתחום השירות בהסעות התלמידים כשלנגד עיננו עומדים ילדי בנימין. יצאנו לדרך עם שתי מטרות:

1. שירות הסעות יעיל לאלפי התלמידים 2. הנגשת מידע להורים בזמן אמת

שיפור השירות אותו אנו מובילים כולל מספר פעולות:

הטמעת מערכות טכנולוגיות חדשניות לבקרה, מעקב וניהול בזמן אמת.

הקמנו מחלקת שירות בחל"פ: גייסנו והכשרנו כוח אדם שתפקידו קידום תחום שירות הסעות התלמידים.

פתחנו מוקד הסעות – למענה אדיב ומקצועי.

פיתחנו אפליקציה לעדכון ודיווח בזמן אמת להורי תלמידי החינוך המיוחד.

אנו מקדישים לנושא תשומת לב רבה, משאבים רבים והמון אכפתיות. אלה הילדים שלנו, אנחנו אוהבים אותם ויש לנו מחוייבות גדולה עבורם. אנחנו יודעים כמה קשה כל עיכוב של הסעה וכמה עגמת נפש גורר שיבוש לוח הזמנים לתלמידים.
בדיוק בשל כך התגייסנו למהלך רחב הכולל בדיקות עומק, ראיונות, בקרות טכנולוגיות, ויעול מקצועי, ואנו יוצאים לתחילתה של דרך חדשה.

התהליך בתחילתו – עם פתיחת שנת הלימודים אנחנו מאמינים שאתם תראו שיפור כבר בימים הראשונים, אך יש עוד דרך לפנינו כדי שנגיע למצב שירות משביע רצון.

כמה דברים
שכדאי להכיר

להיקף מערך הסעות התלמידים של בנימין אין אח ורע.
מדי יום מוסעים לא פחות מ-11,000 (!) תלמידים אל מוסדות החינוך בתוך יישובי בנימין ומחוצה לה.
זהו מערך מורכב ורב אתגרים כמו: חובה במיגון ירי לרוב הקווים, פריסה גאוגרפית גדולה, פקקים המשבשים את יכולת התנועה, שינויים בזמני מוסדות החינוך ועוד.

מכירים את אזור הרישום שלכם?

לכל תלמיד הגר ביישובי בנימין כמו בכל הארץ יש "אזור רישום" אליו הוא שייך. הסעות/החזרי נסיעות ניתנות רק לתלמידים הזכאים לכך בהתאם לאזורי הרישום ועל פי הנחיות משרד החינוך.

מה ההורים
והתלמידים
צריכים
לדעת?

אנו מבקשים שהורים יסבירו לילדיהם כי יש לעלות על ההסעה הקבועה בשעה הקבועה. חלק מהשיבושים והעיכובים נובעים מכך שתלמידים עולים להסעה שאינה מיועדת להם. למשל, תלמיד שמסיים ללמוד מאוחר אינו יכול לעלות על ההסעה המוקדמת וכן להיפך. אין לשנע קבוצות תלמידים או חברים שאינם בקבוצת ההסעה. כל הפרעה כזו גורעת מקום מתלמיד הזכאי להסעה. על פי למידה ותחקור שביצענו בשנה החולפת, מאות מקרים כאלה הביאו למצב בו לתלמידים הזכאים להסעה לא היתה הסעה כסדרה.

שימו לב לסוגיית אזורי הרישום  – החברה לפיתוח מאפשרת בחלק מהמקרים נסיעה על בסיס מקום פנוי לתלמידים שנוסעים אל מחוץ לאזור רישום. חשוב לזכור שאין מדובר בזכאות להסעה, ולכן אנו מוגבלים במתן שירות. הנסיעה על בסיס מקום פנוי דורשת חתימה על מסמך "טרמפיסט" 

הבקשות יפתחו רק לאחר החגים

אנחנו מבטיחים לשפר ולדייק ככל האפשר תמיד. עיכוב של עד 10 דק' בהגעת ההסעה אינו בגדר איחור. זה עיכוב סביר בגלל המערך המורכב ואתגרי הדרכים.

מנגישים
לכם מידע

מהיום, ניתן לקבל באתר המועצה מידע רב על תחום ההסעות במועצה, כולל זכאויות להסעה, שעות איסוף תלמידים, אזורי רישום, החזרי נסיעות, מפת תחנות תלמידים, ולפנות לרשות ההסעות בכל נושא באופן דיגיטלי.

מוקד הסעות התלמידים החדש!

השקנו מוקד הסעות תלמידים חדש שיפעל בשיתוף פעולה בין אגף התחבורה, מחלקת שירות של החל"פ ובין רשות ההסעות למוקד השירות 106 של המועצה. תוכלו לפנות לכתובת נגישה, נעימה ומקצועית שבין היתר תמסור לכם מידע על נסיעות ועיכובים בזמן אמת, על זכאות להסעה ולהחזרי נסיעה. פנו למוקד ההסעות בכל בעיה ותלונה על שיבושים או עיכובים.

שעות הפעילות:
ימים א' – ה' 06:30-18:00
ימי שישי 06:30-13:00

האפליקציה החדשה להורי תלמידי החינוך המיוחד למידע שוטף

פיתחנו אפליקציה מיוחדת עבור הורי תלמידי החינוך המיוחד בה ישלח מידע יומיומי אודות הנהג והמלווה של ילדכם בכל יום בו הוא מוסע בהסעה. מדריך מסודר לשימוש באפליקציה ישלח להורי תלמידי החנ"מ. האפליקציה תשרת את מלווי ההסעות, ואת רכזי ההסעות בבתי הספר וביישובים.

רוצים לבדוק היכן תחנות ההסעה ביישובכם?

אנחנו מבטיחים להמשיך ללמוד, לשפר ולקדם את השירות בהסעות התלמידים כל העת.
עובדי החברה לפיתוח מטה בנימין יחד עם עובדי המועצה מחוייבים לתלמידי בנימין שבשבילם
לא נפסיק לנהוג להתמיד ולהשקיע.

יחד נמשיך להוביל את בנימין

בברכה,

עיצוב ובנייה פרסומי ישראל

דילוג לתוכן